Home Seks Wil jij je erectie verbeteren? 20 belangrijke tips!
Erectie verbeteren

Wil jij je erectie verbeteren? 20 belangrijke tips!

De meeste mannen willen hun erectie verbeteren. Dat is niks nieuws, maar de ene man heeft het meer nodig dan de andere: Harder dan hard kan namelijk niet! En een hele lange erectie zodat je de hele nacht door kunt gaan? Dat bestaat misschien in pornofilms, maar in werkelijk ga je dat nooit meemaken. Toch kun je veel doen om je erectie toch wat harder en langer te maken.

Een erectie is eigenlijk heel grappig. Als je penis hard en stevig is, voel je je erg goed over jezelf. Maar als je penis slap blijft, hoe hard je ook probeert om een erectie te krijgen, kan dat uiteindelijk de oorzaak zijn voor een aantal ernstige psychologische problemen.

Als je niet aan een medische aandoening lijdt en toch moeite hebt om een erectie te behouden, zijn er manieren om je hierbij te helpen op de momenten dat je dat het meest nodig hebt.

De mogelijke oorzaken van een slechte erectie

Eerst wil ik je een vraag stellen. Krijg je een stevige erectie wanneer je je geil voelt? Als je in staat bent om een erectie te krijgen wanneer je helemaal alleen bent, dan is er daar beneden waarschijnlijk niet zo veel aan de hand en moet je je alleen leren ontspannen als je in de buurt van een vrouw bent.

Maar waarom kunnen mannen last hebben van een slappe erectie? Er zijn vele redenen waarom je moeite kunt hebben om een erectie te krijgen terwijl je bij je partner bent. Je partner zal waarschijnlijk aannemen dat het komt omdat je haar niet meer aantrekkelijk vindt, maar dat is bijna nooit het geval.

Hier zijn een paar redenen waarom het moeilijk voor je kan zijn om een erectie te behouden.

Oorzaak #1: Je bent verveeld geraakt door de routine

Na een paar jaar is het gemakkelijk om het hele spel van seks eentonig te gaan vinden, zelfs als je een zeer aantrekkelijke partner hebt.

Oorzaak #2: Condooms kunnen je verdoven

Een condoom kan nogal strak om je penis zitten en als je je niet comfortabel voelt dan kan dit zeker je prestaties in bed beïnvloeden. Gebruik dunnere condooms als dat nodig is, maar blijf gewoon condooms gebruiken, tenzij jij en je partner alleen aan elkaar zijn toegewijd en volledig monogaam zijn.

Oorzaak #3: Te veel opwinding kan ervoor zorgen dat je je erectie verliest

Soms ben je zo opgewonden dat dat juist je erectie zal verstoren! Het is raar, maar te veel opwinding en adrenaline kunnen je eigenlijk een zwak en zenuwachtig gevoel geven waardoor je erectie snel zal verdwijnen.

Oorzaak #4: Medicijnen kunnen ervoor zorgen dat je geen erectie krijgt

Verschillende pijnstillers en antidepressiva kunnen een zeer negatieve invloed hebben op je libido en op je vermogen om een harde, langdurige erectie te krijgen. Als het allemaal niet zo goed lukt terwijl je ziek bent, neem dat jezelf dan niet kwalijk. Zodra je weer aan de beterende hand bent, zal ook je libido en je erectie weer terugkomen.

Oorzaak #5: Je bent bang dat je weer een slappe krijgt

Dit is eigenlijk de grootste reden waarom zoveel mannen last van een slappe erectie hebben. Psychische schade kan veel meer kwaad doen dan fysieke schade.

Alleen al de angst om een slappe te krijgen tijdens een vrijpartij, zorgt er voor dat je inderdaad een slappe krijgt. Daar kun je op dat moment niks aan veranderen.

Oorzaak #6: Druk en stress

Dit geldt vooral als je je druk maakt over het bevredigen van je partner of als je probeert om je vrouw zwanger te maken.

Oorzaak #7: Je zit niet lekker in je vel

Als je niet enthousiast bent over je leven of als je depressief bent, zou het eigenlijk een wonder zijn als je wel een harde erectie krijgt!

Oorzaak #8: Je hebt een slechte levensstijl

Eet en slaap je wel goed? Ongezonde leefgewoonten kunnen een grote invloed op je libido en je prestaties in bed hebben.

Hoe kan ik mijn erectie verbeteren?

Een slappe erectie kan een relatie vernietigen of zaken gecompliceerd maken als het een terugkerende gebeurtenis is. Je vriendin zou kunnen denken dat je haar niet meer aantrekkelijk vindt. Je penis kan er ook voor zorgen dat jij gefrustreerd en boos raakt. En jullie beiden zouden gewoon zonder reden geïrriteerd kunnen raken.
Maar er is een manier om hiermee om te gaan en je erectie verbeteren en deze ook voor een lange tijd behoudt. Gebruik deze 20 tips om erectie verbeteren en het zal binnen een paar weken zeker een verschil maken in je seksleven.

Erectie verbeteren #1: Bespreek je fantasieën

Bepreek je fantasieën met je partner en voer ze ook echt uit in bed. Geile praatjes en fantasieën kunnen helpen om voor jullie beiden het plezier in seks weer terug te krijgen. Beschouw dit als een voorspel. Elkaar lekker geil maken zal wonderen doen voor je erectie.

Erectie verbeteren #2: Doe eens kinky

Praat met elkaar over je geheime fantasieën en fetisjen en geniet hier samen van. Soms is alles wat je nodig hebt om je kleine vriend stijf te krijgen een geheel nieuwe seksuele ervaring!

Erectie verbeteren #3: Voel je comfortabel in bed

Probeer je eigen gewicht niet te lang te dragen als je boven op haar ligt. Voel je ontspannen en vermijd scenario’s die het je lastig maken zoals te veel zweten, te veel eten voor de seks of seks hebben als je te moe bent.

Erectie verbeteren #4: Wees innovatief

Te veel van hetzelfde kan saai worden. Je partner kan de meest sexy vrouw zijn, maar tenzij je steeds nieuwe manieren vindt om te genieten van elkaar in bed, kun je verveeld raken wat uiteindelijk ervoor zal zorgen dat je je minder geil voelt, een slappe erectie hebt, en moeilijker klaarkomt.

Erectie verbeteren #5: Neem de tijd en overhaast niets

Dit is iets wat de meeste mannen niet weten en misschien ook niet willen weten. Een voorspel helpt altijd om het langer vol te houden. Je denkt misschien dat het zinloos is maar door je gedurende 15 minuten voor de echte penetratie over te geven aan het voorspel heeft je penis meer tijd om zich op te warmen voor de echte klus. Denk gewoon niet na over je erectie totdat je haar gaat penetreren. En wanneer het tijd is, ben je er zeker van dat hij er ook echt klaar voor zal zijn.

Erectie verbeteren #6: Concentreer je NIET op je erectie

In plaats daarvan moet je je alleen focussen op het bevredigen van je partner, concentreer je op het samen genieten. Genieten van elkaars liefde, elkaars warme lijf, en van elkaars geilheid. Wanneer je te veel tijd besteedt aan het nadenken over of je nog wel een stijve hebt, zou je het plezier kunnen verpesten wat natuurlijk op zijn beurt ook je erectie zal doden.

Erectie verbeteren #7: Praat erover met je partner

Als je geen lange erectie kunt behouden, zal dat jullie allebei overstuur maken. Leer om erover te praten en om elkaar gerust te stellen. Zorg er altijd voor dat de seks jullie liefde nooit in de weg zal staan.

Erectie verbeteren #8: Let op je ademhaling

Probeer vooral in de ochtend diep te ademen. Het helpt om de zuurstof in je bloedstroom te verhogen en om je te kalmeren als je gestrest bent.

Erectie verbeteren #9: Doe oefeningen en zorg ervoor dat je er sexy uitziet

Beter nog: begin met trainen. Een goede cardio workout maakt je fit, geeft je een gezond gevoel en het verbetert je flexibiliteit en bloedcirculatie. Als je er goed uitziet heb je ook daar beneden meer zelfvertrouwen. En de verhoogde doorbloeding zal ervoor zorgen dat je maatje een langere tijd rechtop zal staan en harder zal zijn.

Erectie verbeteren #10: Stop met roken

Roken tast je longen aan, dat op zijn beurt weer invloed heeft op de hoeveelheid zuurstof die je longen kunnen absorberen, waardoor de vermoeidheid in je spieren verhoogt en je je de hele tijd moe zult voelen. Hoe meer zuurstof je in je lichaam hebt, hoe makkelijker het zal zijn om ook die belangrijke spier daar beneden te laten functioneren.

Erectie verbeteren #11: Probeer niet te vaak te masturberen

Masturbatie kan goed zijn om het probleem van vroegtijdige zaadlozing onder controle te houden, maar het is niet goed als je dit té veel gaat doen. Hoe vaker je masturbeert, hoe meer je last zult hebben van een slappe erectie.

Erectie verbeteren #12: Heb gewoon plezier

Ga lekker uit, ontmoet mensen en maak elke dag plezier. Wanneer je een actieve levensstijl hebt, zal ook je lichaam weer tot leven komen omdat het dan gelukshormonen aanmaakt, die worden geactiveerd wanneer je tijd doorbrengt met anderen.

Erectie verbeteren #13: Flirt met anderen

Hoe langer een man niet flirt, hoe lager zijn testosteron zal dalen. Houd je libido op peil door zo nu en dan een beetje flirterig te praten. Hierdoor ga je ook meer van de seks genieten.

Erectie verbeteren #14: Verander niet te vaak van seksstandje

Je hebt misschien wel gehoord dat het veranderen van posities voor meer plezier kan zorgen. Maar door dat te doen, zul je je uiteindelijk ook zorgen maken over de vraag of je penis wel rechtop blijft tijdens elke penetratie en uiteindelijk zul je er onrustig en gespannen van worden. Het resultaat: Een slappe erectie!

Erectie verbeteren #15: Stop je zorgen te maken over die laatste ‘slechte’ keer

Ook al had je de laatste keer moeite om een stijve te krijgen en te presteren in bed, zet je daar nu overheen. Nu is nu en dit is niet die laatste keer. Je kunt niet verwachten dat de seks elke keer geweldig is. En als je een droge periode hebt, zit hier dan niet over in. Geniet gewoon van het voorspel, heb plezier met elkaar en stop met het denken over wat er de laatste keer mis ging.

Erectie verbeteren #16: Gooi schaamte over boord

Waardeer je eigen lichaam. Veel mannen en vrouwen kijken niet graag naar hun eigen lichaam, terwijl ze seks hebben, omdat ze denken dat het er lelijk uitziet. Als je lichaam je dwars zit doe er dan iets aan en leer om van je eigen lichaam te gaan houden.

Erectie verbeteren #17: Denk aan de goede momenten

Denk aan de eerste keer dat jij en je partner seks hadden. Praat hier ook over in bed. Er is niets zo seksueel opwindend als de eerste keer en het zal de opwinding en sexappeal weer onmiddellijk terugbrengen.

Erectie verbeteren #18: Overhaast de zaken niet

Het lijkt misschien een goed idee om naar binnen te glijden zodra je weet dat je een goede erectie hebt en dat hij stijf genoeg is om je partner te penetreren. Maar deze routine zorgt ervoor dat je je zelfvertrouwen geleidelijk verliest en het zorgt ervoor dat de langzame en ontspannen penetratie verdwijnt.

Erectie verbeteren #19: Denk niet alleen aan penetratie

Vrijen is meer dan alleen je penis naar binnen stoppen. Als je je penis stijf wilt krijgen en behouden, moet je leren begrijpen dat vrijen meer is dan alleen de daad in de vorm van penetratie. Als je alle aandacht op de penetratie richt, is het onvermijdelijk dat je uiteindelijk veel druk op jezelf zet. Neem de tijd om je partner ook op andere manieren te plezieren en je zult zien hoe ontspannen en sensueel seks echt kan zijn.

Erectie verbeteren #20: Een maand lang geen seks?

Als niets anders voor je werkt dan kun je dit proberen. Probeer een hele maand geen seks te hebben en dat omvat zelfs elkaar niet naakt zien. Maar heb het fijn samen door vaker uit te gaan. Flirt op feestjes, kus elkaar in het openbaar en streel elkaar wanneer je je geil voelt. Door het beperken van de seks voor een tijdje kun je de opwinding en nieuwsgierigheid weer terugbrengen in bed. En dat zal zeker ook helpen om langer een erectie te kunnen behouden.

Een laatste tip:

De meest belangrijke tip is om niet te veel aan je erectie te denken. Maak lekker plezier, laat jullie helemaal gaan in het voorspel, geil elkaar lekker op, en je zult zien dat de erectie vanzelf komt zonder dat je er iets aan hoeft te doen. Je erectie verbeteren gaat op deze manier helemaal automatisch!

Wil je verder lezen?

Hoe moet je jezelf vingeren? Dé ultieme handleiding!

Hoe moet je jezelf vingeren? Dé ultieme handleiding!

Op het internet, wat inmiddels helemaal overladen is met porno, is het lastig om correcte …

Hoe moet je een vrouw verwennen? 7 geile tips!

Hoe moet je een vrouw verwennen? 7 geile tips!

Een vrouw verwennen? Wat is de beste manier? Alles wat ervoor nodig is, is een …

error: Content is protected !!